Presentations and Authors


Last name A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z All
Track:
 

Abstract LLTC 2023

GAPS BETWEEN EFL STUDENTS’ AND TEACHERS’ PERCEPTIONS OF SOURCES OF LEARNER DEMOTIVATION
Moriam Quadir
NON-EDUCATIONAL BACKGROUND TEACHERS: TO WHAT EXTENT DOES THEIR PERCEPTION ON THE KNOWLEDGE OF PEDAGOGICAL COMPETENCE?
Heri Hidayatullah, Siti Syafi'atul Qomariyah, Tama Krisnahadi


JMTOTO

Prosiding LLTC diindeks dalam:

 

Karya ini dilisensikan di bawah CC BY-SA.

Lisensi Internasional Creative Commons Atribusi-BerbagiSerupa 4.0

 

 

e-ISSN LLTC 2775-8311

Penghitung Bendera

Konferensi Bahasa dan Pengajaran Bahasa (LLTC) diselenggarakan oleh Program Studi Pendidikan Bahasa Inggris, Universitas Sanata Dharma, Yogyakarta, Indonesia.